תכנית שותפים

/
0 Comments









מהי תכנית שותפים / שיווק שותפים

תכנית שותפים הינה פלטפורמת פרסום אונליין המאפשרת למפרסמים וחברות (עסקים וחברות המוכרות מוצרים ושירותים) לתגמל שותפים ובעלי אתרים (פרטים או אתרים המקדמים את המוצר או השירות של החברה באמצעים אינטרטנטיים שונים כגון: באנרים, פופ אנדרים, לינקים, רשימות דיוור, פרסום בפייסבוק ועוד) עבור תוצאות בלבד, כגון: רכישה אונליין של מוצרים, השארת ליד, הרשמה לאתר וכד', במקום לשלם עבור חשיפה לקהל היעד בלבד ולא עבור ביצועים.

שיווק באמצעות תוכנית שותפים מאפשר ללקוח לשלם למדיה במודל של "תשלום עבור ביצועים בלבד" מה שמבטיח כי העסק משלם רק עבור תוצאות: רכישה (sale) שמתבצעת ע"י הלקוח או כשהלקוח משאיר פרטים בצורת ליד (lead).
בדרך זו המפרסם מצליח לגייס לקוחות בצורה האפקטיבית ביותר עם החזר ההשקעה (ROI) הגבוה ביותר.

תוכנית שותפים מאפשרת לבעלי אתרים, בלוגרים ומקדמי שותפים פרטיים להרוויח כסף באמצעות קידום מוצרים ושירותים שונים, ללא צורך בהשקעה כספית, רק באמצעות שימוש בפלטפורמות של השותף להצגת הקמפיינים של החברות המפרסמות.
AdLand כמומחית בפרסום מבוסס תוצאות ותוכנית שותפים מובילה מאפשרת לאתרים ושותפים למשוך קמפיינים עצמאית באמצעות מערכת פתוחה, לשלב את הקמפיינים השונים באתריהם וליהנות מהכנסות גבוהות וממגוון קמפיינים רחב.


שיווק שותפים היא צורה של שותפות עסקית-שיווקית בין עסקים לבין שותפים בקידום המכירות, בה השותפים לקידום המכירות אחראיים למשיכת לקוחות אל אתר העסק באמצעות קידום אתר העסק במנועי החיפוש , שיווק אתר העסק במנועי החיפוש , שיווק אתר העסק בדואר האלקטרוני ועוד. השותפים לקידום המכירות מקבלים עמלות על כל פעולה אותה מבצעים הלקוחות שהביאו אל אתר העסק (למשל קניית סחורה, מילוי טפסי הרשמה באתר, צפייה בכמות מסוימת של דפים, וכדומה). בצורה זו במסגרתה מוכר חוסך בעלויות הפרסום על ידי כך שהוא מבצע מיקור חוץ לנושא זה למפרסמים, תמורת עמלות פרסום
קמפיין שיווק השותפים הראשון עלה בשנת 1996 על ידי חברת אמזון. אמזון מפעילה כיום למעלה מ-400,000 שותפים בקידום מכירות.‏

מודלים לדוגמה

(Pay-per-click)


תשלום עבור קליק - במקרה זה השותף מקבל עמלה בהתאם לכמות הכניסות לאתר. קיימות טכניקות שונות למניעת רישום כפול של משתמשים בודדים אשר נכנסים לאתרים יותר מפעם אחת. הבעיה העיקרית בשיטה זו היא שלעסק יהיה קשה לוודא כי כמות המבקרים אותם הביאו השותפים לקידום המכירות הן אכן "איכותיות". תוכנית ה"תשלום עבור קליק" המוכרת ביותר כיום היא של גוגל
 

(Pay-per-lead)

תשלום עבור הפנייה - במקרה זה השותף מקבל עמלה על כל "הפנייה מאושרת", בה הלקוח אותו הוא הפנה אל אתר העסק מילא טופס עם הפרטים שלו באתר העסק
 

(Pay-per-sale)

תשלום עבור מכירה  - במקרה זה השותף מקבל עמלה על כל מכירה שהתבצעה על ידי לקוחות אותם הוא הפנה אל אתר העסק

בהיבט ההוצאות, שיווק שותפים יעיל לשיווק מוצרים או שירותים מכיוון שהתשלום לשותפים בקידום המכירות מתבצע רק במידה והפרסום היה יעיל והביא אליהם לקוחות או מכירות ועל ידי כך למעשה מאפשר לעסקים למקסם את תקציב השיווק שלהם
תשלום עבור פעולה (Pay-per-action) - במקרה זה השותף מקבל עמלה על כל פעולה בהתאם לבקשה. לדוגמה בשיווק בסלולר ישנו שימוש במודל הנ"ל. בעל אפליקציה ישלם לשותף על כל הורדה
 
 

סוגי תוכניות שותפים

תוכניות שותפים מתחלקות לשתי גישות עיקריות – תוכניות המופעלות על ידי חברת תיווך
ותוכניות המופעלות על ידי המוכרים עצמם
תוכנית שותפים המופעלת באמצעות חברת תיווך מתאפיינת בכך שהחברה המפעילה את מנגנון התיווך מרוויחה באמצעות מתן פלטפורמה לקישור בין מוכרים למפרסמים
בעוד תוכנית שותפים המופעלת על ידי חברה מאפשרת למפרסם ליצור תקשורת ישירה ונטולת תיווך עם המוכר. היתרון הבולט בשיווק דרך חברת תיווך הוא ההיצע של המוצרים אותם ניתן למכור, בעוד שתוכנית המופעלת ישירות על ידי המוכר מאפשרת לרוב תשלום גבוה יותר – עקב היעדר עמלות התיווך

המלצות האתר

 



אדלנד (adland) פרפורמנס מתמחה בפתרונות פרסום אונליין מבוססי תוצאות באמצעות רשתות מדיה מבוססת תוצאות ותוכניות שותפים.

בעזרת טכנולוגיה מתקדמת יצרנו פלטפורמה המאפשרת הן לשותפים,רשתות ובעלי אתרים, והן למפרסמים ומשרדי פרסום ליהנות מהביצועים הטובים ביותר ומהרווחים הגבוהים ביותר באמצעות פרסום מבוסס תוצאות.
ברשת אדלנד (Adland) חברים מאות שותפים, רשתות ובעלי אתרים, החל מאתרי נישה ובלוגים ועד אתרים גדולים עם עשרות ומאות מיליוני חשיפות ביום, המקדמים קמפיינים ומוצרים של עשרות מפרסמים, בעלי עסקים וחברות ברחבי העולם, החל מחברות קטנות ומשווקי מוצרים ייחודיים ועד לחברות הגדולות ביותר בשוק.
לאדלנד מגוון רחב של לקוחות ומגוון קמפיינים ומוצרים מכל העולם המפולחים למספר רב של קטגוריות ותכנים לבחירתכם.
 
Adland מציעה ללקוחותיה את כל מודלי התמחור - תשלום לחשיפות (CPM), הקלקות (CPC), לידים (CPL) ומכירות (CPA) תוך התמקדות בקמפיינים מבוססי Performance.
כמו כן, הטכנולוגיה המתקדמת של Adland נותנת מענה פרסומי לכל הפורמטים הקיימים - באנרים, פופ-אפים/אנדרים, לינקים, טקסטים, כלים ייעודיים לרשתות חברתיות כגון פייסבוק (facebook), טוויטר ועוד.



 
 




רשת השותפים והפרסום של סקינדו הוקמה מתוך הבנה כי למפרסמי האינטרנט, בעלי האתרים, בעלי האפליקציות, ושותפי השיווק (אפיליאייטס), חסרים פתרונות פשוטים לפרסום שקוף ויעיל המשיג רווחים מקסימאליים. סקינדו מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשוק פרסום האונליין ולשוק תוכניות השותפים, המהווים את הבסיס לרשת סקינדו, רשת תוכניות השותפים והפרסום הגדולה בישראל, ולמערכת ניהול שטחי הפרסום הייחודית ומבוססת הפטנט של החברה.
 
  רשת סקינדו מונה כיום אלפי שותפים, החל מאתרים קטנים וממוקדים, המספקים כמה מאות צפיות ביום, ועד לאתרים גדולים, המספקים מיליוני צפיות ביום, כולל אתרי פרימיום מובילים בישראל (ynet, גלובס ורבים נוספים). רשת סקינדו מספקת מאות מיליוני חשיפות בחודש וממשיכה לגדול ולצרף שותפים חדשים מדי יום. בנוסף, סקינדו מספקת ללקוחותיה חשיפה עולמית באתרים ממדינות שונות בעזרת שיתופי פעולה עם רשתות עולמיות מובילות. מאגר הקמפיינים של סקינדו הינו הגדול בישראל, ומציע מאות תוכניות שותפים וקמפיינים, החל ממפרסמים גדולים ועד לבינוניים וקטנים. כמו כן, סקינדו מציעה קמפיינים המיועדים לקהלי יעד ממדינות שונות בעולם מחוץ לישראל. מאגר הקמפיינים של סקינדו מגוון ומפולח למספר רב של קטגוריות ותכנים, ומציע את כל מודלי התמחור - תשלום עבור הקלקה, חשיפות, לידים, פעולות, ומכירות. כמו כן, הטכנלוגיה של סקינדו נותנת פתרון פרסומי בכל הפורמטים - באנרים, פופ-אפ/אנדר, לינקים לשיווק שותפים (אפיליאייטס), מעברונים, מודעות באזזר ומודעות טקסט.
 
  הפלטפורמה של סקינדו מאפשרת לכל מפרסם, בעל כל תקציב, להשיג חשיפה לעסק שלו באלפי אתרים ואפליקציות, ולשתף פעולה עם אלפי שותפים בפשטות, במהירות וביעילות, כך שכל בעל עסק, קטן כגדול, יוכל לקחת חלק בשוק פרסום האונליין. סקינדו נותנת מענה לכל צורך פרסומי של לקוחותיה - לידים, הקלקות, חשיפות, ולכל פורמט – באנרים, מודעות טקסט, פופ-אפים, כמו גם פורמטים ייחודיים לנו כגון פורמט מודעות הבאזזר. כיום נהנים משירותי הרשת מאות מפרסמים, גדולים וקטנים כאחד.
 
  סקינדו מספקת את פתרון פרסום האונליין המלא, הנוח והרווחי ביותר לכל אתר, אפליקציה, ושותף, מכל גודל ומכל סוג, החל משלב בחירת תוכניות שותפים וקמפיינים במחירים הרווחיים ביותר, ועד לאלגוריתמים מורכבים הממקסמים רווחי כל שטח פרסום ברשת. מערכת ניהול שטחי הפרסום של סקינדו (קניין רוחני של החברה) מבצעת את האופטימיזציות הטובות ביותר, וממקסמת את הכנסותיהם של כל השותפים ברשת בהסתמך על פיתוחים טכנולוגיים בלעדיים לחברה. הפלטפורמה של סקינדו מספקת את כלי הניהול הידידותיים והיעילים ביותר, לטובת מעקב סטטיסטי מלא אחר ביצועי שטחי הפרסום והקמפיינים שהשותף משווק, ובעזרת הכלים הייחודיים לסקינדו, השותפים ברשת משיגים את הרווחים הגבוהים ביותר.

מאז הקמתה ב - 2006, הפכה סקינדו לרשת תוכניות השותפים והפרסום הגדולה בישראל, תוך החדרת כלים ייחודיים ומתקדמים לשוק הישראלי, אשר עזרו למנף את הכנסותיהם של אלפי אתרים, אפליקציות, ושותפים, והעניקו חשיפה ותוצאות אופטימאליות למאות לקוחות.

 

















No comments: